miercuri, 7 aprilie 2010

De ce imi este cateodata frica?


Atentie cum este pusa intrebarea: "De ce imi este cateodata frica?" (in general) si NU - "De ce imi este frica cateodata?" (particular, intr-o situatie concreta)




De ce imi este cateodata frica?

...Pentru ca sunt prost... Pentru ca sunt fraier... Pentru ca ma cert cu mine insami...HOPA!... Pentru ca as vrea sa fie altfel... Pentru ca as vrea sa fiu altfel...HOPA!
Si altceva ce mai vreau? ...Mmmmm...
Sunt fericit? DA.
De ce? Pentru ca asa vrea Domnul...
Am de toate? Am atatea cat mi-a dat Domnul sa fiu fericit... Material? Nu numai...
Dar Domnul vrea ca eu sa nu ma impac cu mine insumi? NU.
De-asta mi-e frica? Mmmm...poate.
Eu vreau sa ma impac cu mine insumi? DA.
...Si...De-asta imi este frica - pentru ca nu reusesc? Mmmmm... poate.
De ce imi este cateodata frica? Nu stiu...si NU ar trebui. Nu exista motiv, nu exista logica, atunci de ce?...Domnul le aseaza pana la urma pe toate...Atunci - de ce?...Mmmmm... SIMT ca am gasit singurul raspuns posibil... CRED ca acesta este raspunsul ... Asa cum cred in EL, asa CRED ca acesta este unicul raspuns:

Mie NU imi este cateodata frica. Nu are de ce!

In schimb...

De ce imi este frica cateodata?

Simplu: pentru ca sunt om...creat de Domnul! ... si am liberul arbitru de a alege sa ma comport ca un om...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu